gekozen-product-van-het-jaar-2016

Gekozen Product van het Jaar 2016 En de winnaars zijn ...

Onder het toeziend oog van François-Melchior de Polignac, General Manager van Carrefour België, werden op dinsdag 23 februari 2016 de Awards "Gekozen Product van het Jaar" uitgereikt.


Niet minder dan 21 producten die in België worden verkocht – in sterk uiteenlopende categorieën zoals dranken, lichaamshygiëne, interieur, het bankwezen ... –, vielen in de prijzen.

Na een presentatie door Anne-Marie en Patrick Demoucelle over het thema "Innovation is a matter of positive mindset" benadrukte François-Melchior de Polignac, General Manager van Carrefour België, nog maar eens de kracht van innovatie als bron van tevredenheid voor de consument en voor de groothandel, bron van handel en betere marge. "De drijfveer voor de industrie is niet de prijzenoorlog, maar een eerlijke prijs: één die talent, inzet en investeringen beloont", stelde hij nog met overtuiging.

In België spreken 5.000 consumenten zich uit over de waargenomen innovatie

Elk jaar geeft het "Gekozen Product van het Jaar" in meer dan 30 landen wereldwijd het woord aan de consument. In België gaven 5.000 consumenten hun mening over de producten in de running. GfK, een onafhankelijk studiebureau, voerde het onderzoek op basis van de belangrijkste criteria: innovatie, aantrekkelijkheid, koopintentie, gebruiksvriendelijkheid en de productprestatie gebaseerd op de samenstelling van de producten.

De 21 gekozen producten zullen het vertrouwde rode logo op hun verpakking mogen zetten, een teken van vernieuwing en innovatie dat door duizenden Belgische consumenten gezien zal worden.

Het logo "Gekozen Product van het Jaar" is een machtige marketingtool voor de deelnemende merken, die hun investeringen en inspanningen inzake innovatie en vernieuwing door het grote publiek naar waarde willen laten schatten: één Belgische consument op twee kent het logo, 76 % is geïnteresseerd in de aankoop van een product dat het logo draagt, en een product met het logo gaat aanzienlijk langer mee dan andere (veel winnaars staan vijf jaar na hun overwinning vaak nog steeds in de winkelrekken).

De consumenten kunnen dankzij het logo dan weer de nieuwe producten sneller spotten in de winkel. Bovendien kunnen ze vertrouwen op de mening van 5.000 medeconsumenten.


De "Gekozen P&G-Producten van het Jaar" 2016 zijn:

Registration

Word lid van Zin in meer en geniet van exclusieve aanbiedingen!

Word lid

Always Fresh & Protect

Het nieuwe comfortabele ontwerp van Always Frech & Protect Normal biedt vrouwen de juiste balans tussen bescherming en comfort. De ronde vorm zorgt ervoor dat het product nog beter op het lichaam en ondergoed aansluit. De absorberende kern garandeert een optimale bescherming. De technologie die geuren neutraliseert, zorgt er niet alleen voor dat onaangename geuren verdwijnen maar sluit de geuren in. De Always Fresh & Protect Normal liners zijn licht geparfumeerd.

  • Nieuw ergonomish ontwerp dat je vormen volgt en zich aan je lichaam aanpast
  • 20% dunner (minder dans 2 mm dun)
  • Klevend van zijde tot zijde – blijft op z’n plaats zonder te plooien
  • Absorberende centrale zone die lekjes voorkomt
  • Dankzij de geurneutraliserende technologie, blijf je je fris voelen

Dreft Platinum

Dreft Platinum biedt uitstekende reiniging van zelfs de moeilijkste etensresten. Voor- of nabehandelen of spoelen is dus niet meer nodig, zelfs bij aangebrande pannen of ovenschotels. Dreft Platinum is zo krachtig dat het zelfs het vet verwijdert uit de filter van je vaatwasser. De formule is nu opnieuw aanzienlijk verbeterd voor de beste reiniging van het hardnekkigste zetmeel ooit. Ook is Platinum nu verkrijgbaar in een sinaasappelvariant die een frisse geur in je vaatwasser achterlaat.

  Meld je aan om een reactie te plaatsen

Een nieuwe coupe? Laat je inspireren...