Zin in Meer sloot zijn deuren op 30 juni 2025
Onze website Zin in Meer sluit zijn deuren op 30 juni 2025. Al onze cashback-acties, wedstrijden en printbare kortingsbonnen waren geldig tot deze datum. Het is vanaf nu niet meer mogelijk om hiervan te genieten. We hopen dat we hebben kunnen bijdragen aan het verbeteren van uw dagelijks leven! Voor meer informatie kunt u de onderstaande veel gestelde vragen raadplegen.
Veel gestelde vragen
Waarom is de website Zin in Meer gesloten? Zal deze worden geherlanceerd?
Na vele mooie jaren hebben we besloten dat het tijd was om dit hoofdstuk af te sluiten, zodat we ons kunnen concentreren op nieuwe en betere manieren om met u te verbinden. Hoewel Zin in Meer nu gesloten is, zijn uw favoriete merken er nog steeds! U kunt ons in de winkel terugvinden, met een verscheidenheid aan promotionele aanbiedingen op ons volledige assortiment... Bedankt dat u een zo waardevol lid van onze gemeenschap bent geweest!
Wanneer is de website Zin in Meer gesloten?
Zin in Meer is officieel gesloten op 30 juni 2025, daarom kunt u niet meer toegang krijgen tot de site, zijn functies, inhoud of aanbiedingen.
Waarom ontvang ik geen e-mails meer van Zin in Meer?
Helaas ontvangt u geen e-mails meer van ons, met uitzondering van e-mails die verband houden met uw eventuele deelname aan een cashback-aanbieding of een wedstrijd. Als u echter heeft aangegeven dat u e-mails wilt ontvangen van P&G-merken, zoals Oral-B, Pampers of Always, zijn we blij om op deze manier contact met u te houden! Als u deze e-mails niet meer wilt ontvangen, kunt u zich op elk moment afmelden door op de link onderaan elke ontvangen e-mail te klikken of door hier te klikken.
Waarom zijn er geen cashback-aanbiedingen, wedstrijden of kortingsbonnen meer op de site?
Zin in Meer is gesloten op 30 juni 2025, wat betekent dat er geen aanbiedingen of afdrukbare kortingsbonnen meer beschikbaar zijn, en er zal geen nieuwe aanbieding worden gelanceerd. U kunt echter aanbiedingen en inhoud vinden van uw favoriete merken op hun officiële websites, waaronder Braun, Pampers, Oral B, Always. We moedigen u aan om deze alternatieven te verkennen om andere promotionele aanbiedingen en inhoud te ontdekken die aan uw wensen voldoen!
Ik heb vóór 30 juni deelgenomen aan een wedstrijd. Hoe kan ik mijn deelname volgen?
Als u aan een wedstrijd hebt deelgenomen en uw bon vóór 30 juni 2025 hebt geüpload, geen probleem, uw deelname is volledig geregistreerd! De follow-up communicatie wordt u per e-mail gestuurd; controleer uw inbox!
Ik heb vóór 30 juni deelgenomen aan een cashback-aanbieding. Kan ik mijn terugbetaling na de sluiting krijgen?
Als u heeft deelgenomen aan een cashback-aanbieding en uw bon vóór 30 juni 2025 hebt geüpload, geen probleem, uw terugbetaling is onderweg! De follow-up communicatie wordt u per e-mail gestuurd. Als u echter uw bon niet vóór deze datum hebt geüpload, zoals gespecificeerd op de website en in onze Algemene Voorwaarden, kunnen we helaas geen terugbetalingen geven.
Ik heb de deadline gemist om deel te nemen aan een cashback-aanbieding of wedstrijd: wat moet ik doen?
We begrijpen dat het leven druk kan zijn, en we wensen echt dat we iedereen konden helpen. Helaas, als de deadlines voor deelname aan een cashback-aanbieding of wedstrijd zijn gemist, is deelname niet meer mogelijk. De deadline voor deelname was 30 juni. Bedankt voor uw begrip!
Wat moet ik doen als ik een andere vraag heb over een cashback-aanbieding of wedstrijd waaraan ik vóór 30 juni heb deelgenomen?
Als u vragen heeft over deelname aan een aanbieding, geen probleem! Onze klantenservice blijft volledig operationeel, zelfs na de sluiting van het programma. U kunt contact met ons opnemen door het onderstaande formulier in te vullen en u wordt per e-mail gecontacteerd. Maak u geen zorgen, wij zijn hier om u te helpen!
Waarom ontvang ik e-mails van bepaalde merken?
Zin in Meer, Pampers, Oral B en anderen maken deel uit van de P&G-familie. Wanneer u toestemming heeft gegeven, hebben we mogelijk uw informatie gedeeld met onze merken om u aanbiedingen, promoties of advertenties te sturen over producten en diensten waarvan wij denken dat ze u kunnen interesseren. Wees gerust, we delen uw persoonlijke informatie niet buiten ons bedrijf! Voor meer informatie over ons privacybeleid, raadpleeg de Privacyverklaring van P&G. Als u zich wilt afmelden voor deze communicatie, kunt u dit rechtstreeks in elke e-mail die u hebt ontvangen doen of door hier te klikken.
Kan ik nog steeds toegang krijgen tot de informatie van mijn account en mijn persoonlijke gegevens?
Om toegang te krijgen tot de gegevens die aan uw account zijn gekoppeld, klik hier.
Wat gebeurt er met de gegevens die aan mijn Zin in Meer account zijn gekoppeld?
Uw gegevens die aan de Zin in Meer-website zijn gekoppeld, worden alleen bewaard zolang als nodig is om de klantenservice na de sluiting van de site te waarborgen. Daarna worden ze volledig verwijderd. Als u echter heeft aangegeven dat u e-mails wilt ontvangen van P&G-merken (bijvoorbeeld Oral-B, Pampers), zijn we blij om op deze manier contact met u te houden! Als u deze e-mails niet meer wilt ontvangen, kunt u zich hier uitschrijven of op elk later moment in de e-mails zelf, of door hier te klikken.
Hoe kan ik de gegevens die aan mijn account zijn gekoppeld verwijderen?
Om uw gegevensaccount te verwijderen, klik hier.
Ik heb een vraag over een product van het volgende merk: Dreft, Febreze, Antikal, Mr Propre, Swiffer, Dash, Lenor, Ariel
Voor vragen over één van deze merken, klik hier.
Waar kan ik informatie over uw producten krijgen?
U kunt onze producten ontdekken door hier te klikken. Als u vragen heeft over één van onze producten, kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice via het onderstaande formulier!
Wie kan ik contacteren voor andere vragen?
Als u vragen heeft die hier niet zijn beantwoord, geen probleem! De klantenservice blijft volledig operationeel, zelfs na de sluiting van de Envie de Plus-website. Vul alstublieft het onderstaande formulier in en u wordt per e-mail gecontacteerd. Wij zijn hier om u te helpen!