Klaar om jouw geld terug te krijgen? Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt om succesvol jouw terugbetaling te ontvangen:

1. Koop de in aanmerking komende producten in de winkel of online en bewaar je kassabon/factuur
2. Ga naar deze pagina, accepteer de voorwaarden en log in of registreer om te beginnen.
3. Omcirkel op jouw kassabon het product of de producten die je terugbetaald wilt hebben en upload een duidelijke, leesbare foto van jouw kassabon. 
4. Selecteer vervolgens in de lijst met aanbiedingen de producten en vul onderaan de pagina je bankgegevens in om je terugbetaling te claimen. Je krijgt je geld binnen 7 werkdagen teruggestort op je bankrekening (exclusief bankvertragingen).

Elke bon kan maar één keer gebruikt worden. Vergeet niet alle deelnemende producten op je kassabon te omcirkelen die je terugbetaald wilt krijgen. Zodra de kassabon is verzonden, kan je deze niet nogmaals gebruiken. Als het bonnetje te lang is, kan je deze opvouwen zodat alle informatie leesbaar is. Je kunt van één terugbetaling per gekocht product gebruik maken voor de gehele duur van de actie).Elke aankoop kan slechts een keer worden terugbetaald. Bewaar je kassabon!

Om de deelnamevoorwaarden te ontdekken, klik hier.

Heb je alles? Profiteer nu van onze cashback aanbiedingen!

Veelgestelde vragen:

 Wat moet ik doen bij problemen met mijn aanvraag tot terugbetaling? (barcodes, kassaticket, in aanmerking komende producten, terugbetalingstermijn, technische problemen enz.)

Controleer of uw browser pop-ups toestaat. Als dat niet werkt, neem dan contact op met:
zininmeer@promolife.be voor Nederlandstalig België met de vermelding 18185
enviedeplus@promolife.be voor Franstalig België met de vermelding 18185 
Bij wie kan ik terecht met vragen of opmerkingen over het programma Zin in Meer?
Als u algemene opmerkingen of vragen hebt over onze website Zin in Meer of onze producten (buiten online terugbetaling), kunt u contact opnemen met onze klantendienst door hier te klikken 

Hoe kan ik online mijn terugbetaling vragen?
De deelnemers die voldoen aan bovenstaande voorwaarden voor deelname moeten: 
- Een van de producten uit de campagne kopen 
De website zininmeer.be of enviedeplus.be bezoeken, zich lid maken en het formulier invullen
De aankoopbewijzen uploaden en het formulier voltooien

Wat moet ik doen voor een succesvolle aanvraag van terugbetaling? Voordat u een terugbetaling vraagt, moet u:
Controleren of uw internetverbinding werkt
Uw kassaticket erbij halen
De producten erbij halen voor de barcodes
Het venster op uw browser niet sluiten en niet naar de vorige pagina teruggaan om de aanvraag niet te verliezen of niet terug te vinden

Wat moet ik controleren voordat ik mijn kassaticket upload?
Cirkel zeker om: 
- De namen van de producten uit de aanbieding (de lijst van deelnemende producten vindt u onderaan de pagina)
- De prijs van elk product, evenals het totale betaalde bedrag
- De aankoopdatum
- De naam van de winkel

Zorg er vervolgens voor dat de foto scherp is. De indelingen waarin u uw kassaticket kunt uploaden zijn: jpg, png of pdf.

Wat is IBAN?  / Waar vind ik mijn IBAN?
IBAN (International Bank Account Number) is een 'ISO'-norm met een standaard indeling waarmee een rekening kan worden geïdentificeerd.  

Is het gevaarlijk om mijn IBAN mee te delen?
IBAN is 100% veilig. Met uw IBAN kunnen we u geld sturen voor uw terugbetaling.
Met een IBAN kunnen we geen geld opnemen zonder uw toestemming.

Ik kom niet te weten wat mijn IBAN is 
Zoek de twee letters BE  en de cijfers die daarop volgen. Let erop dat u het cijfer '0' niet verwart met de hoofdletter 'O' en het cijfer '1' met de kleine letter 'l'. De BIC bevat minimaal 8 tekens. Let erop dat u uw IBAN zonder spaties invoert. Anders lukt het niet. 

Hoe verloopt een terugbetaling zodra ik mijn aanvraag heb ingediend? 
Als u uw aanvraag voor terugbetaling indient, ontvangt u:
Een e-mail met bevestiging van inschrijving, ten laatste de dag na uw deelname.
Een e-mail met de status van uw deelname na verwerking van uw deelname.
Een e-mail met goedkeuring
Of een e-mail met weigering en de redenen waarom u niet in aanmerking komt.
Deze e-mails worden gemiddeld binnen de 5 werkdagen na uw deelname verzonden. 

Krijg ik een bevestiging wanneer ik een terugbetaling heb gevraagd?
Ja, u ontvangt een eerste e-mail die de ontvangst van uw aanvraag bevestigt.

Hoelang duurt het eer ik mijn terugbetaling krijg? 
U krijgt een terugbetaling op uw bankrekening binnen de 15 werkdag na verwerking van uw deelname (de tijd die uw bank nodig heeft niet meegerekend).

Hoe vaak mag ik deelnemen? 
Tijdens heel de duur van de aanbieding kunt u 1 terugbetaling per gekocht product krijgen (maximaal 3)..
Elk kassaticket kan slechts één keer worden gebruikt. Vergeet niet alle producten op uw kassaticket aan te geven wanneer u deelneemt. Zodra het kassaticket is verzonden, kunt u het niet meer opnieuw gebruiken. Als uw kassaticket te lang is, kunt u het zo plooien dat alle informatie leesbaar is. 

Mag ik een ander product kopen dan het product in de aanbieding?
De terugbetaling wordt alleen toegekend bij de aankoop van in aanmerking komende producten zoals beschreven in de aanbieding en kan niet worden gecombineerd met een andere terugbetaling of andere promoties voor hetzelfde product.

Ik heb mijn aanvraag tot terugbetaling meerdere keren ingediend maar ze wordt niet aanvaard. Wat moet ik doen?
Elk kassaticket kan slechts één keer worden gebruikt. Vergeet niet alle producten op uw kassaticket aan te geven wanneer u deelneemt. Zodra het kassaticket is verzonden, kunt u het niet meer opnieuw gebruiken. Als uw kassaticket te lang is, kunt u het zo plooien dat alle informatie leesbaar is.

U kunt ook contact opnemen met zininmeer@promolife.be voor Nederlandstalig België, enviedeplus@promolife.be voor Franstalig België. Zij kunnen antwoorden op uw vragen.

Ik kan mijn kassaticket niet uploaden.
Controleer de grootte van uw afbeelding en de indeling. De toegestane indelingen zijn 'jpg', 'png' of 'pdf'. Er zijn websites waarmee u de omvang en grootte van een afbeelding heel gemakkelijk kunt verkleinen.

Zorg er vervolgens voor dat de foto scherp is en dat onderstaande informatie goed is omcirkeld:
- De namen van de producten uit de aanbieding (de lijst van deelnemende producten vindt u onderaan de pagina)
- De prijs van elk product, evenals het totale betaalde bedrag
- De aankoopdatum
- De naam van de winkel

De barcode van het product werkt niet.
Controleer of de ingevoerde cijfers correct zijn. Als de code nog altijd niet goed werkt, kan het zijn dat het product geen deel uitmaakt van de producten waarvoor we een terugbetaling aanbieden. U kunt hier de lijst met betreffende producten raadplegen. Zie producten hieronder.
Mijn terugbetaling is geweigerd. 
Hebt u een e-mail gekregen die meldt dat uw terugbetaling is geweigerd? Als u denkt dat u alle stappen (zie vraag 1) goed hebt gevolgd, neem dan contact op met ons via het contactformulier of via zininmeer@promolife.be voor Nederlandstalig België, enviedeplus@promolife.be voor Franstalig België. Zij kunnen antwoorden op uw vragen.

Ik heb geen e-mail met bevestiging ontvangen na mijn aanvraag tot terugbetaling.
Nadat de fasen voor terugbetaling zijn goedgekeurd, ontvangt u een eerste e-mail met bevestiging van de verwerking ten laatste de dag na uw deelname.
Als u deze e-mail niet ontvangen hebt, kijk dan in de folder met spam of ongewenste mail en controleer of het in uw profiel ingevoerde e-mailadres juist is.