7 tips voor een goede nachtrust

7 tips voor een goede nachtrust

Door slaap ontspannen we niet alleen, we krijgen ook nieuwe energie. Dus verwen jezelf met zachte lakens, laad je lichaam opnieuw op en geniet van elk moment van de dag. Hier lees je hoe je dat doet.


  1. Vergeet niet dat elke stof die je lichaam aanraakt anders aanvoelt. Het bedekken van je huid met honderd procent katoen kan je de perfecte nacht en ochtend bezorgen. Dankzij de warmte van het katoen zal de werkelijkheid zacht en rustig van je afglijden.
  2. Een ruime pyjama is altijd de beste keuze. Die beschermt je tegen de kou en tegelijkertijd blijft hij niet aan je lichaam plakken elke keer dat je je omdraait in bed.
  3. Zet comfortabele stoffen pantoffels naast je bed of draag dikke sokken. Je voeten warm houden is belangrijk; dat beïnvloedt de warmtesensatie van het lichaam.
  4. Vermijd sterke koffie of koude dranken voordat je naar bed gaat en na het wakker worden. Groene thee is rijk aan natuurlijke aroma's en vitaminen en geeft je een zacht duwtje in de richting van de werkelijkheid. Gebruik honing in plaats van zoetstof of suiker in je warme dranken.
  5. Slaap met katoenen of zuiver wollen lakens omdat dit natuurlijke stoffen zijn die comfort bieden aan het lichaam.
  6. Was je lakens ten minste om de andere week! Het slapen tussen schone, frisse lakens maakt je nachtrust efficiënter, zodat je daarna een geweldige volgende dag hebt.
  7. Voeg nog wat extra's toe aan dat aangename gevoel, en gebruik Lenor voor een nog rijkere slaapbeleving. Zo haal je het beste uit je avonden en ochtenden, en zorg je ervoor dat je kleren uiterst zacht aanvoelen op je huid.
Registration

Word lid van Zin in meer en geniet van exclusieve aanbiedingen!

Word lid

  Meld je aan om een reactie te plaatsen

Like, deel of geef je mening over wat je leuk en niet leuk vindt op Zin in meer