De 5 beste oefeningen voor strakke armen

De 5 beste oefeningen voor strakke armen

Geef je armen de nodige aandacht en doe twee sets van 12 herhalingen van deze oefeningen. Je kan ook twee sets van 12 van één oefening doen en deze combineren met onze andere tips voor een platte buik, mooie benen en strakke billen.


1. Geef je triceps definitie met deze all-round oefening

  1. Ga op de punt van een stevige stoel of een traptrede zitten.  Plaats je handen naast je zij met je vingers naar voren en je knieën in een hoek van 90 graden voor je.
  2. Hef je jezelf op, vooruit van de stoel of trede af, laat je lichaam zakken tot je armen een rechte hoek vormen, strek je armen uit en hef jezelf weer op. Herhaal. 


2. Voor slanke armspieren

  1. Ga met je voeten op schouderbreedte uit elkaar staan en buig je knieën lichtjes. Houd je ellebogen in je zij zodat je vuisten tussen je ribben en taille zijn. 
  2. Stoot je rechterarm langzaam voor je uit, zo ver als je kunt en draai je vuist naar binnen toe. Houd je schouders ontspannen. 
  3. Doe hetzelfde met je linkerarm terwijl je je rechterarm terug naar je middel trekt. Als je deze beweging onder de knie hebt kan je hem versnellen. Tel 45 seconden voor één set.  


3. De sierlijke schouder shift

Registration

Word lid van Zin in meer en geniet van exclusieve aanbiedingen!

Word lid
  1. Sta met je benen lichtjes gebogen en je voeten op heupbreedte uit elkaar. Neem in beide handen een gewicht (zo zwaar als je zelf prettig vindt) en hef je armen langs je zijkanten omhoog tot ze op schouderhoogte zijn. 
  2. Houd een seconde vast en hef de gewichten dan boven je hoofd met je armen op schouderbreedte uit elkaar. 
  3. Laat ze weer zakken en stop weer eventjes op schouderhoogte voordat je terug naar de startpositie gaat. 


4. Vergeet je biceps niet

  1. Sta met je voeten op heupbreedte uit elkaar met je armen langs je zij en gewichten in beiden handen zodat je handpalmen naar achteren gekeerd zijn. 
  2. Houd je biceps stil en hef de gewichten naar je schouder en weer terug naar beneden tot de startpositie. 


5. Weg met die vleugels!

  1. Ga op je rug liggen met je knieën gebogen en je voeten plat op de vloer. Met een gewicht in beide handen, til je je armen richting het plafond. 
  2. Buig je ellebogen en laat je armen achter je hoofd zakken tot de gewichten bijna de grond raken. 
  3. Breng je armen weer terug naar de startpositie.

  Meld je aan om een reactie te plaatsen

Like, deel of geef je mening over wat je leuk en niet leuk vindt op Zin in meer

Luchtverfrisser

Ambi Pur (textielverfrisser, spray, continue luchtverfrisser)

Ambi Pur

€0,50

Voor €X korting in de winkel

Binnenkort meer info over dit product

bij aankoop van 1 Ambi Pur (textielverfrisser, spray, continue luchtverfrisser) product

Verbind met een desktopcomputer die verbonden is met een printer om je bonnen af te drukken
Je hebt deze bon al ingeruild